Home » Over ons » Klantervaringen

KLANTERVARINGEN

Warme deken

Ik werd ongewild en onbedoeld geconfronteerd met een hele lastige kwestie. Hierover heb ik regelmatig en intensief overleg gevoerd met Krijgsman Advies en ben mede door de heldere en praktische adviezen en de volle ondersteuning daar uiteindelijk beter uitgekomen dan verwacht.

De buitengewoon professionele aanpak, maar ook de hulpvaardigheid en flexibiliteit was op dat moment een grote steun en voelde voor mij als een warme deken.

Albert-Jan van Dijk, Promea-Design, Breda

Nieuwe generatie

Als jonge ondernemer heb ik het restaurant van mijn ouders overgenomen. Jij komt toch maar mooi in een gespreid bedje, denken veel mensen dan. Maar ..... dat is toch echt een misverstand!

Iedereen verwacht dat je met frisse ideeën komt en nieuwe dingen ontwikkelt. Maar dat gaat allemaal niet vanzelf. Gelukkig heb ik door mijn ouders wel een goede leerschool gehad en stap ik niet een hele nieuwe wereld binnen.

Maar toch...... je klanten, personeel en leveranciers krijgen te maken met een nieuwe baas waardoor de verhoudingen veranderen.

Voor een jonge ondernemer is het dan fijn te kunnen sparren met ervaren mensen die geen boekenwijsheid verkondigen, maar gewoon kennis van zaken hebben. 

Joni Ravivo, De Olijfboom/Shalom Zundert

Duurzame relatie

Vanaf de oprichting van Borre Educatief B.V. is Krijgsman Advies betrokken geweest bij onze organisatie.

Daarvoor was dit kantoor ook al betrokken bij eerdere ondernemingen. Onze relatie bestaat dus al heel lang en kun je zonder overdrijving kenmerken als duurzaam.

Krijgsman Advies levert ons een pakket aan diensten. De communicatie en processen lopen soepel.

Wanneer daar behoefte aan is bespreken we de ontwikkelingen en andere zaken.

Onze ontmoetingen hebben dus altijd wel een duidelijk doel. Deze manier van werken past goed bij ons. 

Geen opgedrongen standaard besprekingen, maar wel contactmomenten die waardevol zijn.

Mark Tijs, Borre leesclub, Zoetermeer

Een zorg minder....

Tuinderij De Groene Schakel biedt een werkplek aan 5 tot 6 mensen met een zorgvraag. In de tuinderij combineren we zorg met biologisch boeren.

Dit betekent eigenlijk dat er twee zeer uiteenlopende vormen van bedrijvigheid onder één dak zijn samengebracht. Tevens worden beide branches gekenmerkt door veel regelgeving. Niettemin schenkt deze combinatie ons veel vreugde en voldoening.

Gelukkig kunnen we ook een aantal zaken met een gerust hart aan Krijgsman Advies overlaten.

Angela en Cisca Smaling, Tuinderij De Groene Schakel, Prinsenbeek

Over de grens.........

We delen dezelfde taal en een ver verleden. We zitten in dezelfde Europese Unie en we shoppen regelmatig bij elkaar. Er lijken geen grenzen meer te bestaan. Maar bepaalde zaken zijn in Nederland dan toch weer net anders geregeld dan in België. 

Voor de opening van onze vestiging in Nederland zochten we daarom niet alleen een goede partner, maar ook een kantoor dat over de eigen grenzen heen kan kijken. 

Bij onduidelijkheden die voortvloeien uit andere regels of cultuurverschillen heb je soms meer aan een gids, dan aan een adviseur.

Danny Gevers, Gevitec België/Nederland

Het moet (ver)lonen

Samen drijven wij een schoonmaakbedrijf, gericht op werkzaamheden in scholen, instellingen en bedrijven.

We doen dat met een groeiende groep medewerkers, waarvoor een CAO geldt.

In dat geval is het fijn wanneer je op elk moment kunt terugvallen op een kantoor, met kennis van zaken, dat de zaken pico bello voor je regelt.

Nu zijn de marges in de schoonmaakbranche niet groot en er is sprake van felle concurrentie.

Kortom, het moet allemaal wel lonen en verloond worden.

Met Krijgsman Advies hebben we al jaren een goede partner in huis, waarmee we graag zaken doen.

Harry en Karin Roufs, Roufs Cleaning V.O.F., Breda